14 Ağustos 2009 Cuma

Bir İki Üç Mimm


Tarkanın annişi beni mimlemiş.Açıkçası bu mim işinde yeniyim:) İlk defa mimleniyorum :) Şimdi boş bulduğum ilk vaktimde hemen yazayım;












  1. En sevdiğimiz üç erkek kimdir ? Kimdir? Babadır ilkin (ilk gözağrısı ne de olsa) sonra kocaman gelir.Herşeyi paylaşılan herşeyi paylaşan tutku barındıran şevkatle saran kocaman :) sonraa sonra iki yeğenim var.İkisi de dünya tatlısı akıl küpleri iki yakışıklı ikisi de çocucum gibi




  2. Yaşadığım şehir dışında üç şehir nedir? Aslında İstanbul en çok ama istanbul dan sonra en çok İzmir-Çeşme Antalya ve civarı yaşanabilir bence bir dee Edirne aslında Edirne ve Eskişehir ikisi birlikte denebilir:) çok mu aç gözlüyüm ne:) Aslında como gölü yanında bir ev veya Beverly Hılls te bir yaşam da olabilir :) yelpaze geniş




  3. En önemli Fobim nedir? Sanırım ölüm.Yani börtü böcekten de kokarım.Ama sevdiklerimi kaybetmek en büyük fobim diyebilirim.




  4. Gelelim giyimde en çok tercih ettiğim renk (ler) nedir?Leopar desen kumaşlar , parlak saten rengarenk gömlekler deermişimm:) Hayır tabi ki ben de özellikle şu sıralar (hemen hemen her yeni doğum yapmış anne gibi Ebru şallı vb saymazsak ) siyah ilk tercihim oluyor.Ayrıca siyah rengini de severim.Bunun dışında beyaz içimi açar iyi hissederim.Nar çiçeği, turkuaz, karamel renkler , toprak renklerini severim.Şimdiler de gri ve mor da dikkatimde:) Benim gibi bir terazi hatununa sorulur mu bu soru yaaa :) uzar gider bu liste valla :)




  5. Şimdi gelelim mim işinin en güzel yerine .. ben de Yenianne , Pıtırcık seyhanı , cimcime evrim i mimliyorum :)



3 yorum:

  1. Çok sağol fazicik cevapladığın için ama bi türlü çözemedin bloğumda ekli olmana rağmen bir türlü güncellenmiyor yazdıkların nedeni senin ayarlarınla ilgili olabilirmi neden herkesinki güncelleniyorda seninki olmuyor bilmiyorum????????????????

    YanıtlaSil
  2. bak diğer bloglarda da aynı 4 hafta öncesinin yazı başlığı var

    YanıtlaSil
  3. hımm hemen bi bakayım ayarları kurcalayayım ben

    YanıtlaSil